BLOGG FIX

Har tyvärr inte hunnit blogga något idag (elr igår är det ju eftersom klockan är efter 00:00) för att jag har haft fullt upp och sedan fixade jag med header och kodning här på bloggen. Min dag började med att jag åkte ut till stallet ganska tidigt och det var jättefint väder så kameran fick också följa med! Tog lite natur kort och några kort på hästarna, jag kanske lägger upp några här imorgon om jag får tid till att rensa dem. När jag fotat lite och hästarna hade ätit upp sin frukost red jag en sväng på Opus. Som vanligt red vi ut eftersom det inte finns någon annan stans att rida om man inte vill rida i ca 1 m snö... Opus gick iaf jätte bra idag, jobbade på mycket fint men var däremot lite fjantig när bilar åkte förbi och började hoppa på stället ibland. Fixade sen klart i stallet och åkte hem för att äta lunch och duscha och sedan träffade jag två kompisar på stan och fikade och kikade runt på stan lite. Resten av kvällen har som sagt tillbringats vid datorn för att först fixa en header och sen koda (vilket tar ett tag om man ska uppfylla alla Sarahs önskningar...) bloggen! Nu är jag iaf klar för dagen med mitt bloggfixande och funderar på att gå och lägga mig nu för imorgon blir det inte heller någon sovmorgon!

Vad tycker ni om den nya headern och kodningen?
Skulle vara kul om ni kunde komma med lite konstruktiv kritik :)


Kommentarer
Postat av: Calinne

Jättefint jossi :)

2010-12-28 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0