DAGENS RIDPASS - OPUS

Idag var Sarah som sagt med mig i stallet och fotade när jag red. Red först lite "dressyr" och sedan busade vi lite i blandannat djupsnön. Opus var sjukt pigg idag men jag tycker han var rätt så fin iaf. Ni kommer nog se på bilderna sen att han var väldigt pigg för jag fick sitta och bromsa ganska mycket för att han inte skulle dra iväg alldeles för fort men efter en galopp vi tog så fick jag inte stopp på honom så jag tänkte att jag skulle ta hjälp av vallarna som hade blivit eftersom de hade skottat ett spår på fältet. Jag hade tänkt att Opus skulle stanna men det tyckte inte Opus så han hoppa över vallen som kanske var 1 m hög och 1 m bred, var verkligen inte beredd på det men det gick bra!


En bild från idag, fler kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0