HELG

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp hela helgen.
I fredags var mina älskade vänner här hela kvällen och i går gick jag upp tidigt för att åka till stallet. Red ut med 4 andra och det var kul, men jobbigt. Sunny tycker det är tråkigt att springa sakta som ponnerna så han går mer upp än fram.. På eftermiddagen åkte jag till en kompis och stannade där över natten. I dag tog jag superhärliga vinterbilder på henne och hennes ponny som ni ska få se i morgon. Och nu i kväll hade vi lucia i stallet och sen bjöd Eva, som äger stallet på mat! (: I morgon är det dags för sista veckan i skolan i år och sista veckan i skola i Berg någonsin. Sorligt men skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0