HEMMA

Nu är jag äntligen hemma igen efter en dag med bara några korta mellanlandningar hemma. Började som sagt dagen med att gå på stan med Sarah. Hittade faktiskt några saker som jag köpte: Lena mjuksbyxor, parfym, ridregntäcke(sånt som man har över hela hästen och sadeln som man kan ta ut stigbyglarna genom ett hål) och en T-shirt. Är faktsikt jätte nöjd med mina inköp idag, parfymen var 20 % REA och ridregntäcket hela 50 % så det var lätt värt! 
När jag kommit hem från stan käkade jag lite lunch och sedan stack jag nästan direkt till stallet. Försökte mig på att rida lite dressyr på ett fält i dag vilket gick sådär då han var jätte pigg idag. Lät honom galoppera av sig ordentligt på slutet sen iaf.
Väl hemma igen bytte jag om till träningskläder och stack till Friskis&Svettis tillsammans med pappa. Vi körde något som heter stationspass och det gick faktiskt rätt bra, börjar lära mig. Suger dock fortfarande på armhävningar, mina armar börjar skaka nästan direkt! Nu har jag precis duschat och kollar lite på Pirates of Caribbean som går på 4an just nu samtidigt som jag bloggar. Mer uppdatering senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0