INSTÄLLD DRESSYRTRÄNING

Sista dressyrträningen för året blev tyvärr inställd. Men det gjorde inte så mycket, för jag kan ändå inte rida ordentligt pga smärta i höger armen. Har hållt i sig några veckor och armen har även donat bort under ridpass. Ska försöka ta en paus från ridningen under lovet och låta min syster rida, behöver vila upp armen! Ska även se till att ta mig till en läkare..

Iaf så busade jag och Sunny en liten stund i snön ist. Började med att skritta fram ganska länge och gick sen ner på ett fält och travade och galopperade lite. Han var pigg och frammåt men det märktes att det var jobbigt så jag la in många lite längre skrittpauser med korta mellanrum. Jag vågade även släppa honom i galoppen och driva på så han fick springa ordentligt. Han tyckte det var super roligt!

Jag och Sunny i Februari 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0