JULKLAPPAR

Var ju som sagt på Sharpman förut, till mig fick jag med mig två saker sen och till Sunny en flaska B vitamin. Vad jag fick får ni se i morgon, för nu ligger dom nerpackade under granen!

Rakmaskinen ville inte riktigt sätta ihop sig och vi fattade inte hur vi skulle göra, så vi gav upp. Ist löshoppade vi lite i ridhuset. Tnken var att det skulle bli studs men vi började med ett enkelt litet sockerbits hinder. Andra gången hoppade han snett och sparkade benet i en stolpe. Han blev inte varm eller öm men haltade i traven. Vi tror och hoppas att det är en liten mes hälta bara, så vi får hålla tummarna inför imorgon!

Kommentarer
Postat av: sofia

attans! det där lät inte så bra sarah.. vi får hoppas att han blir bra! :( blä på stolpar!

2010-12-23 @ 21:03:38
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0