JULLOV

Igår gick det inte att logga in på blogg.se för mig, som för många andra, = ingen uppdatering.
Igår hade vi en halv stalldag i skolan, nu sista veckan är det bara lite stallpyssel som ska göras. Jag friserade två hästar, hade stalltjänst och tittade på en hoppclinic som vuxenutbildningarna red i.

Idag började jag med att åka till stallet och morgonfodra hästarna, släppte ut dom och fikade lite. Första och enda lektionen idag var djurkunskap där vi hade frågesport på en läxa. Tror ingen hade pluggat eftersom jag var bäst.. Med snabb handuppräkning och massor av gissning går det bra (y)
Efter det julpyntade vi i A-salen och sen blev det lunch. Efter lunchen var vi på julavslutning i kyrkan, jag ville inte följa med men ville ännu mindre vara själv kvar i skolan. Inne i kyrkan började jag att gråta för jag tycker det är så äckligt, piiinsamt.. Vi hade även julavslutning uppe i A-salen med lite underhållning av trorna, godisätande och sen kom tomten med paket :)
Igår red Annica Sunny och idag vilar han,
NU ÄR DET JULLOV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0