LONG TIME AGO

Whoops det var visst ett tag sen jag skrev något här! Tur att ni har Sarah som är duktig och uppdaterar med massa roliga inlägg iaf ;) Tänkte att jag skulle ta och försöka uppdatera lite mer nu under jullovet (får lov på tisdag) med lite allt möjligt och förhoppningsvis få tillbaka blogglusten för att fortsätta även efter lovet. För att detta förhoppningvis ska inträffa får ni faktiskt bli lite bättre på att kommentera och visa att ni uppskattar att vi driver bloggen så blir det roligare för både oss och er.

Jag och Sarah har även klurat ut en ny sak som vi tänkte prova nämligen att ge varandra olika rubriker och utifrån dem skriva ett inlägg. Jag tycker det låter som en bra ide eftersom det oftast är brist på ider som gör att uppdateringen blir lite si och så. Dessutom hade vi kankse tänkt ha en frågestund, när har vi inte bestämt men om det blir av hoppas jag att ni har många frågor på lager. Kanske att svaren kan bli i en videoblogg, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0