MATCHNINGS TIPS 1

Jag ÄLSKAR att matcha min utrustning i olika kombinationer! Jag tycker att ett välmatchat ekipage ger ett mycket finare intryck än några som tagit det första dom hittat. På ett sätt kan man faktiskt säga att ridningen blir bättre med fin och väl matchad utrustning. Ekipaget ser finare ut och känner man sig fin rider man finare! Det viktigaste är att man själv känner sig nöjd och stolt över utrustningen, man ska våga visa upp sig.
Jag tänkte göra en liten serie med tips på vad man ska tänka på när man vill ha en väl matchad outfit. Eller blanda två för att skapa nya.
En av dom viktigaste sakerna är enligt mig att färgerna passar bra tillsammans. Färger som svart, grått och brunt passar till de flesta färger medans man bör vara försiktig när man matchar med färgerna rött, gult och grönt.



Vet ni några färger som inte passar tillsammans eller som passar jättebra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0