MINA FAVORITMÄRKEN INOM RIDSPORTEN

Jag kunde inte riktigt bestämma mig för bara ett märke så jag valde ett märke som jag gillar på ryttarutrustning och ett märke som jag gillar på hästutrustning!

Ryttarutrustning

Mitt favoritmärke på ryttarutrustning är Kingsland. Jag äger en softshell jacka från Kingsland som jag köpte i somras och den är jag riktigt nöjd med. Den har bra passform och jag själv tycker att den är snygg! Jag äger även ett antal stövelstrumpor från Kingsland som jag också tycker är bra. Anledningen till varför Kingsland är ett av mina favoritmärken är för att jag tycker att de nästan alltid har fina och snygga produkter och vad jag har märkt så har de väldigt bra kvalité. Den enda nackdelen jag kan komma på är priset på deras produkter, i de allra flesta fallen är de dyra men jag antar att man får vad man betalar för.




Hästutrustning

Mitt favoritmärke när det gäller hästutrustning är Schockemöhle. Jag tycker att de oftast har väldigt fina schabrak, täcken osv med bra kvalité och dessutom oftast till ett hyffsat pris. Jag äger flera produkter från Schockemöhle: ett fleecetäcke, ett nättäcke och två schabrak. Jag är nöjd med alla mina Schockemöhle produkter och kan faktiskt inte komma på något negativt om någon av sakerna! I somras var jag även i ridsportbutiken Reitsport Schockemöhle som ligger i Tyskland, en affär med massor av häst och ryttarutrustning och med många olika märken och däribland mycket från just Schockemöhle. Får ni chansen att åka dit, ta den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0