NYTT ÅR OCH NYA TAG

Som rubriken lyder, nytt år och nya tag. Mitt 2010 har varken varit jätte bra eller jätte dåligt utan helt okej och jag har inget jag kan direkt klaga över. Självklart hoppas jag att 2011 kommer bli ännu bättre och jag har även några mål jag skulle vilja uppnå innan året är slut.

♥  Få bra rundor i LC hoppning och även ta några placeringar.
♥  Starta LB hoppning och ta oss runt banan.
♥  Starta dressyr med godkänt resultat och för att uppnå detta träna mer dressyr
    hemma.
♥  Bli bättre på att putsa min utrustning.

Utöver mina mål inom ridningen så ska jag försöka börja träna mer och äta mindre godis. Jag ska även försöka ta tag mer i skolan och lägga mer tid på läxor och för att fixa detta måste jag ha bättre framförhållning och inte göra läxorna i sista sekund. Hjälpa till mer hemma ska jag också försöka göra!




Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv; tack så mkt! jo, får ju så mkt frågor ang. det så då tyckte jag det blev lättare så, och så blev den inte så tom heller, haha :)

2011-01-01 @ 11:12:42
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0