SHARPMAN

När jag var på sharpman spanade jag som vanligt runt på mycket häst utrustning. Schabrak, träns, täcken och benlindor. Ja, där är man som i himlen. Just nu tycker jag dock inte att dom har så mkt snygga schabrak.. Men hittade lite fina täcken jag skulle vilja ha. Bland annat ett ridtäcke i fleec från Lamicell. Jag tog en bild på det så man ser färgerna men hittade ingen bild på hela, så jag tog fram min kreativa sida och målade en egen. 749 kr tror jag det kostade, hade det legat under 300-400 kr hade det följt med hem. Kalas snyggt!

Ett annat täcke som gjorde mig lite sur var ett marinblått ulltäcke. Guldpassobal, guldfläta, frontplatta och kryssgjordar = precis sånt jag vill ha! Det bästa var nog priset, 499 kr! Det var ganska deprimerande att gå där ifrån, men har man slut på pengar så har man :( Finns det kvar i januari/februari så köper jag det!


Och ja, måste bara lägga uppd en här bilden också. Sunny blev sådär jätteglad när han fick prova sitt vintertäcke med hals som han ska ha när han blir klippt. Det är från shires och 600g fyllning tror jag. Rött med vita och svarta prickar, men det ser rosa ut :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0