STALLDAG

Som varje måndag var min klass i stallet hela dagen. På förmiddagen hade min grupp travkörning och på eftermiddagen hade vi ridning.
Jag och Ellinor fick köra ett stort varmblod som ville springa och inte lyssnade någonting. Stark som attan var den! Inte så kul att sitta i en vangn bakom när man itne har någon kontroll alls, men vi överlevde! Taktiken blunda, bromsa och hoppas på det bästa funkar varje gång (;

På ridningen fick jag välja häst först och äntligen fick jag rida min älskling Affe igen! Tyvärr var det knappt ridning vi gjorde, balansövningar stog på schemat. Vi fick trava runt med händerna på huvudet, rida i jockeyläder och rida serpentiner utan tyglar. Gick inte så bra för mig för Affe sprang räcer i ridhuset, hehe :P

Såhär söta var jag och Ellinor innan körningen. HAHAHAHAHA xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0