STALLET NÄSTA

Kom hem från skolan för ett tag sen. Slutar tidigt på torsdagar men bussen jag hade tänkt åka kom aldrig så fick vänta tills det att nästa kom, kul! Nu ska jag iaf snart åka ut till stallet och idag har jag faktiskt haft Opus i hela tre år. Har haft honom som "min" i tre år men har kännt honom i ca tre och ett halvt år, sjukt vad fort tiden går. Hade tänkt att jag skulle ta lite bilder på honom idag för jag har tyvärr ingen som kan följa med och fota oss tillsammans men det kankse blir ridbilder i helgen istället. Hade även tänkt att jag skulle rida en liten sväng, får se hur långt, det beror lite på hur förfrusen jag är :P


Bild fotad för exakt ett år sedan, då jag haft Opus i två år ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0