SVAR PÅ KOMMENTAR


Svar: Det blev nått strul med din länk till din blogg så jag svarar här ist.
Fjordingen heter Usha och jag tog bara hand om henne. Det var en 4h gård som hade henne på foder åt mig men när jag fick sunny hann jag inte riktigt med två hästar. Usha skulle även tillbaka till ägaren i början på Juni så den 5 juni packade jag ihop mina saker och sa hejdå till värdens finaste ponny sto. Men ägaren hämtade henne aldrig och 4h gården har henne fortfarande på foder. Hon rids nu av en annan tjej några gånger i veckan, men tyvärr inte så mkt ponnyn behöver.
Ushas ägare och jag kom överrens om att jag skulle låna henne för bantning och tillridning i augusti och september och sedan skulle vi se, men efter strul från 4h drog hon sig ur i sista minuten :/
Förståg inte riktigt vad du ville veta, men är det något så fråga på!

Jag och Usha den 27 maj, en vecka innan jag slutade. Folk tyckte hon var extremt fet DÅ.


Jag och Usha den 27 juni, en månad efter. Hon är en ponny som inte mår bra av att stå och speciellt inte på sommaren, kan ni förstå varför jag är arg på mig själv som gav upp pga att jag inte klarade av att gå och inte veta om hon var i stallet dagen efter?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0