TISDAG

Som ni kanske har listat ut via Josses morgoninlägg så gick vi på stan idag. Eller ja, först stan och sen åkte vi ut till Tornby. Jag köpte en parfym, ett svart linne, en blå och vit randig tröja och lite godis, inte så intressant med andra ord.
När jag kom hem åt jag mat och tittade på tv tills mamma kom hem och vi åkte till stallet. Joggade Sunny lite i ridhuset efter att han vilat i 5 dagar. Han var väldigt pigg och lite stel i sidorna, inte heller så sammarbetsvillig. Men han rörde sig fint och visade inga tecken på hälta! Jag red inte speciellt länge utan travade bara runt och försökte få honom att inte springa så fort. Mamma och syster var med och filmade lite, min syster lyckades filma 38 sek med linslocket på, det säger kanske hur bra hon är på att filma och hantera kameror? Med en ny kamera som inte verkar ha redigerings vänliga filmer blir det inte bättre. Men ska se vad jag kan fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0