TOLKNING

Idag följde Josse med mig till Sunny för lite bus, och nu sitter jag här med smärta i svanskotan. Men det var det värt!
Igår köpte jag miniskidor som vi invigde idag men en tur längst Göta kanal. Sunny var massor av snäll och gick lungt hela tiden. Med någon dragandes bakom fick han träna lite extra och man kände att han jobbade på bra och tog i! Trots att vi satte stigbyglar i tömkörningsgjorden behövde jag knappt använda dom, jag kunde lungt sitta där barbacka på honom i traven. Idag Sunny var snäll mot Josse också (vissa ryttare accepterar han inte hur lungna och duktiga dom än är). Och att åka skidor bakom gick bra för båda två! Förutom mitt lilla fall då.. Det var inte så lätt att bromsa i nerförsbacken :/ Riktig rolig dag som måste göras om! :D

Målar skills har jag iaf (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0