DAGENS RIDPASS - OPUS

Har tyvärr inte varit så bra uppdatering från min sida idag men jag har bloggat så mycket de senaste dagarna så mina idér har typ tagit slut. Någon som har några tips om vad ni vill läsa om? Skulle uppskattas :)

Idag red jag iallafall ut en sväng på Opus, skrittade mest men travade även lite. Försökte ställa honom lite för att mjuka upp honom för han var lite stel. Det gick bra och Opus var pigg och glad som vanligt! Ska bli kul att få rida på som vanligt igen i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

ni skulle kanske kunna skriva om era "historier" med era hästar? Hur länge ni har haft dom, hur ni fick dom, hur det har gått osv :)

2010-11-03 @ 11:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0