DAGENS RIDPASS - OPUS

Idag fick det bli en uteritt med mycket trav och galopparbete så man kan skulle kunna säga att det var lite konditionsträning också. Opus var lagom pigg i bröjan men blev lite trött i slutet, kondisen är inte riktigt på topp!

Imorgon ska jag följa med Sarah till Sunny och efter det ska Sarah följa med mig till Opus så imorgon kommer det nog komma lite nya och fräscha bilder. Vi får hoppas att det blir bra väder också så blir det nog toppen! Imorgon ska jag även försöka skriva ett likadant "önskeinlägg" om mig och Opus som Sarah gjorde om henne och Sunny så förhoppningsvis blir det bra uppdatering här imorgon. Kan dock passa på att säga att uppdateringen från min sida kan vara lite halvt dålig ett tag framöver för min dator kraschade igår och vill inte starta :( Måste vänta på att antingen få den lagad eller få en ny och tills dess kan jag bara blogga när jag kan låna någons dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0