DAGENS RIDPASS - OPUS

Har tagit en liten paus i ca 1 vecka från att blogga pga att min dator som sagt kraschade på höstlovet. Nu har jag fått en ny dator så jag kan börja uppdatera igen men dock kanske inte lika mycket som förut då jag för tillfället inte har photoshop och inte kan göra tillexempel kollage.

Idag har jag ridit Opus för andra gången den här veckan, det har tyvärr blivit ofrivillig vila. Eftersom det kom massa snö i början av veckan kunde jag inte rida för att Opus fck superhöga snöstyltor och snön hade inte smält bort fören idag. Men men, kom iallafall iväg på hoppträning i torsdags och det gick bra! Idag så red jag ut en sväng, Opus var lite stel men pigg och glad iaf. I galoppen var han jättefin och idag kunde jag jobba ihop honom väldigt mycket vilket brukar kunna vara lite svårt ibland då han tycker det är jooooobbigt ;)


Opus i hagen i början av veckan, söt va? ♥


Kommentarer
Postat av: Fabbi

Guud va söt! Hur hög är han? :)

2010-11-18 @ 21:51:01
URL: http://hoppryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0