DAGENS RIDPASS - OPUS

Idag blev det ännu en härlig uteritt i snön, det är så himla fint överallt!! Red ut tillsammans med en från stallet idag för första gången på jag vet inte hur länge så Opus blev extra pigg och taggad idag. Han blir alltid piggare när jag rider tillsammans med någon för han tycker det är så kul att springa snabbare än den andra, bus ponny :) Gick iaf bra annars även fast vi inte gjorde någonting jätte avancerat utan mest bara myste runt, jag måste försöka ta kort i helgen på ett ställe där vi red förbi idag för det var så himla fint. Hoppas bara all snö finns kvar på träden och marken då!

Resten av eftermiddagen/kvällen har jag spenderat till att plugga inför mitt Samhällsprov som jag ska ha imorgon. Min lärare sa såhär förra fredagen: Ni måste börja plugga redan nu i helgen, annars kommer ni inte klara provet! Jag har skjutit på det fram till nu ikväll så känns riktigt bra, not! Aja, mitt fel men får hoppas jag blir godkänd iaf ;) Önska mig lycka till, haha.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till! :D

Håll tummarna för mig och mitt körkortsprov på traktor? :s

2010-11-25 @ 22:51:35
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0