DAGENS RIDPASS - OPUS

Skrittade ut Opus i skogen idag i ca 40 min. Red på ett ställe där jag inte ridit sen typ förra sommaren och tyvärr hade de fällt en massa träd på vägen så kunde inte rida där jag hade tänkt så fick vända och rida samma väg tillbaka igen :( Opus blev väldigt pigg på vägen tillbaka och försökte springa fortare flera gånger och en gång blev han så taggad så han inte kunde gå rakt fram, haha. Knäpp häst,han brukar inte vara så annars men bara för att han bara skulle skrittas var han såklart piggelin ;)
Imorgon ska han också skrittas och kanske trava lite lätt, equiteraputen sa igår att om han verkade pigg så kunde jag trava honom. På onsdag får jag rida som vanligt igen, längtar faktiskt till dess! Ska bli spännande att se ifall hon "fick loss" någonting på honom igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0