DAGENS RIDPASS -SUNNY

Nu har jag precis kommit hem från stallet efter en lång morgon/förmiddag där. Fodrade frukost, släppte ut hästarna, gjorde stallsysslorna, red och sen smörde jag hopputrustningen.

Red upp till en skog där han fick sträcka ut sig i galoppen lite och sen kunde han gå i lugn galopp utan att ligga på bettet (: Vägarna där är inte så superbra att räcergaloppera på eftersom de är slingriga och man inte ser vad som kommer runt nästa krök. När jag saktade av till trav och travade på en stig kom jag helt plötsligt ut vid Folketspark i Ljungsbro. Sen red jag vilse ett tag i Ljungsbro innan jag hittade kanalbanken och red hem.
Soligt och fint var det iaf!

Tog lite fina mobilbilder som kommer upp när jag lyckats ladda över dom till datorn (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0