DAGENS RIDPASS -SUNNY

Idag tog jag och Sunny en liten mysig skrittur barbacka. Tänkte att jag skulle skritta på asfalt så red åp grusvägen längst kanalen, upp till centrum och sen på trotaren ner mot skolan för att rida på den nya cykelvägen tillbaka till stallet. Dock var det bara asfalt en bit, eftersom dom tagit bort asfalten större delen av cykelvägen, det blev något fel när dom la den. Aja, det var en upplyst ridväg iaf (y)
Jag hade träknat med att turen skulle ta 30-40 min, men Sunny skulle stajla och visa hur fort han kunde skritta så det tog bara 15-20 min. Det var frost på träbron över kanalen så det var väldigt halt där, men Sunny var smart och kom på att ju fortare man går, ju fortare är man förbi = mindre tid för olyckor. S M A R T    H Ä S T !

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0