FÖRNYELSE PÅ PANNBANDS FRONTEN

Jag är ganska trött på mina träns som bara är helt "vanliga" och vill förnya dom lite med nya pannband. En del av decembers studiebridag ska iaf gå till det. Har spanat på travshopen efter två jag gillar. Till dressyrtränset blir det ett vanligt svängt swarovski med 4 rader små silvriga stenar. Till hopptränset blir det ett rakt i svart läder med en rad silvriga swarovski stenar på kanten både uppe och nere, skitsnyggt! Ovanligt och lagom blingat för att ha under huvor, till uteritt mm. 700:- respektive 350:- kostar dom :)
Jag tog fram min kreativa sida och målade en såndär superfin bild, sen upptäkte jag att det var ett böjt pannband på bilden. Men ni överlever va?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det du ska ha till hopptränset låter alldeles lagomt. :D Tycker att när man har huva får man inte ha för mycket på pannbandet, det blir lixom för mycket då. (:

2010-12-01 @ 21:05:50
URL: http://www.mirochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0