FÖRSTA DAGEN PÅ APU

Efter tre timmars sömn gick jag "glatt" upp vid 6 för att åka till praktiken. Till min stora glädje var iaf inte bussarna och tågen inställda pga snöstormen. Men att cykla från tåget till travet var ju inte det lättaste! Banan var stängd idag och det gick inte att köra några hästar pga snön, så vi var lite duktiga och oljade in alla selar och huvudlag ist. Så tog vi in hästarna, fikade och skodde 3 hästar, det var min första dag på praktiken. I morgon ska det motioneras massa hästar så det blir nog inte lika slappt :P

Nu måste jag skriva lite på alla mina uppsatser som ska in efter praktiken + plugga körkortsteori som jag inte börjat med och provet är om 2 veckor, hehe (y)

Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Hahaha xD

Jag glömde dock skriva att det kom tre gubbar och jagade honom sen, sjukt kul xD

2010-11-09 @ 15:47:35
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV (showmaster): Visst kan jag göra det, håll utkik! =)

2010-11-10 @ 16:56:12
URL: http://www.mirochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0