PRAKTIK

Kom mnyss hem från en slapp och kort dag på praktiken. På onsdagar brukar hästarna ha vilodag så nästan alla hästar vilade och vi hade knappt något att göra. Den enda hästen som fick gå idag var Farmen som jag körde! Jag både selade och körde två varv på slingan i skogen själv, men Maura satt bredvid i vagnen. Farmen var superduktig och snäll mot mig :) Men ojoj vad det märks att jag tappat magmuskler sen jag slutade rida Usha!

Slutade lite innan 1 idag så tog en sväng förbi Travshopen påväg mot tåget, hittade flera saker jag SKA köpa. Ska dit i morgon och köpa två av sakerna iaf (:

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: Eller hur, förstår inte varför skolan inte slutar typ vid 6tiden på dagarna! :D

2010-11-17 @ 18:14:35
URL: http://www.mirochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0