SAMMANFATTNING

Jag har haft fullt upp sen i söndags och har därför inte kunnat blogga. Tur att ni iaf har Josse som uppdaterar och gör läsvärda inlägg (;

Söndag
Gick upp tidigt och åkte till stallet. Fixade allt i stallet och red iväg till Heda för att hoppa CR. På framridningen var han AMAZING. Han gjorde allt jag bad honom om, var precis cool lugn och var helt enkelt inte alls sitt stressiga och studdsiga han. När jag ridit fram bestämde jag mig för att om han stannade ut sig på första hindret skulle jag vara supernöjd iaf Framhoppningen gick också superbra, han hoppade fint, galopperade lugnt, var avslappnad och lyssnade fint. Väl inne i ridhuset sen blev han lite mer stressad, men ändå lugn och fin. Hela banan gick superbra han var lugn, lyssnade fint och bjöd på hindren. Resultatet slutade med 4 stopp på 2:an, en oxer med grind. Jag är så grymt nöjd över honom, han var så sjukt lugn hela tiden och hoppade även när jag klantade mig!
På kvällen åkte jag till en kompis med tjejorna och firade min, yzzäs och sofias födelsedag med filmkväll, tårta och massa skoj!

Måndag
Åkte hem från sofia och hämtade upp en annan Sofia på stationen. Gick på stan, gick på bio och sen hade vi filmkväll här hemma med Ylva (:

Tisdag
Sofia och jag åkte till stallet och gick en promenad med Sunny, sen lagade vi pankakor och Ylva kom hit för ännu mer filmkväll och godisätande! :D

Onsdag
Idag har jag lämnat av sofia på stationen och taggar nu dressyrträning ikväll! Nu är jag iaf tillbaka till min vardag och ska se till att blogga på duktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0