SOM VANLIGT

Som vanligt är jag sjukt dålig på det här med att uppdatera bloggen. Händer inte speciellt mycket kul i mitt liv och eftersom jag numera inte har något photoshop så blir det inte så himla roliga blogginlägg... Tänkte iaf skriva lite om vad jag har gjort med Opus den här veckan mest bara för att skriva något, haha ;) I söndags fick Opus som tur var nya skor och snösulor så att jag kan rida även om det är en massa snö ute och eftersom det kom en massa snö typ i måndags så hade jag rätt bra med tur där! I måndags red jag upp en sväng till paddocken och red ett lite kortare dressyr pass. Opus var faktiskt superfin och lydig för en gångs skull! I går red jag ut en sväng och galopperade på ett snöklätt fält för första gången denna vinter, sjukt härligt och mysigt är det. För det mesta älskar jag vinter dels för det blir mysigt men det gör även kvällarna lite ljusare. Ridpasset gick iaf bra förutom att jag höll på att trilla av en gång när Opus blev rädd för en snögrus hög och tvärnitade när vi galopperade, fjant! I måndags fick jag även ett rätt roligt "erbjudande" inom hästvägen, jag tänker inte berätta mycket mer än så fören jag vet mer om hur det blir så ni får vänta ett tag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0