SWAROWSKI PANNBAND

Kikade in på produktnyheter på hööks hemsida och hittade deras nya "moderna" swarowski pannband. Jag gillar inte dom nya varianterna av s-pannband med bara två rader stenar och istället stora, jag tycker det är finare med fyra rader små stenar. Extra stor diss till detta nya från Hööks är att det är ett CH märke på sidan, jag tycker att det då ser fejk ut fast att det är äkta swarowski.  Kostar 749 kr på Hööks.
      

Vilket swarowski pannband tycker du är finast?






Free online polls


Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag tyckte också de med 4 rader var finare förut, men så var jag på globen i helgen och köpte ett swarovski pannband och det blev det nya med 2 rader. Tycker de var mycket finare när man stog och jämförde dem, det med två stenar glimmar mycket mer :) iallafall om man tar svarta stenar som jag gjorde!

2010-11-30 @ 10:20:01
URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0