VRETA ♥

Igår var jag tillbaka i skolan igen efter 3 veckor. Roligt att komma bort lite, med mycket roligare att vara tillbaka! Jag trivs superbra på Vreta och har grymt kul hela tiden! :)
Vi hade stalldag och på förmiddagen var det travkörning. Jag körde varmblodet Mr Chill som var jättesnäll! Gick i en jämn och lungn takt, försökte smygöka lite i nerförsbackarna men mig lurar man inte så lätt ;) Ylva som körde den nya fyraåringen (pay me?) låg bakom mig eftersom att jag körde först. Ush vad äkligt det var att ha en häst i nacken, trodde han skulle spriga över mig vilken sekund som helst.. ;s

På eftermiddagen hade vi ridning, galopp bommar. Red en valack som jag glömt namnet på, hehe. Han var iaf pigg och glad men med en underbar galopp, gillas! Tyckte han var supermysig och bra, dock fick jag ont i ryggen på slutet för han drog på lite :p

Efter skolan åkte jag till stallet och tömköde, löslongerade, busade och löshoppade sunny i ridhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0