23 DAGAR PLUGG, JOBB OCH NÖJE!

På mitt schema stog det sovmorgon idag, började skolan 20 i 10. Men jag gick plågsamt upp halv 7 som vanligt och åkte till stallet. Fodrade, släppte ut hästar och mockade. Jag brukar låta Sunny vila på fredagar eftersom att jag har morgonen och när jag slutar halv 2 kan jag glatt åka hem (:

Nu har jag äntligen höstlov! Efter lovet är det 2 veckors apu så jag är inte tillbaka till skolan på ett bra tag (: Men plugga ska jag göra för det, i varje ämne har vi 1-2 prov + andra läxor efter lovet. Tänke ta tag i endel av uppsatserna idag så jag har det gjort ;)

Sen händer det endel roligt på lovet också! På söndag är det CR på hemmaklubben, på söndag kväll ska jag till en kompis och fira min, yzzäs och sofias födelsedag tillsammans med brudarna och på måndag kommer min kompis Sofia hit och stannar några dagar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0