BUCAS FREEDOM TURNOUT

Idag provade jag täcket som vi köpte till Opus igår. Det satt jättebra tycker jag, kanske litelite långt men det gör inte så mycket! Det som jag tyckte var extra bra var att det går lite högre upp än vanliga täcken, det har alltså inte halvhals utan är skuret så att det kommer högre upp på halsen. Tror detta kommer göra att det inte regnar/snöar in lika mycket som det kan göra på vanliga täcken men jag kan ju tyvär inte utala mig allt för mycket eftersom han inte har varit ute med det än. Opus var dessutom rätt söt i lila saker och såg nu också när jag kollade runt på internet att det ska finnas grimma och transportskydd i samma färg, dock är detta ingenting jag kommer att köpa eftersom jag redan har transportskydd och grimmor :)


Här är en bild på täcket som jag hittade på internet. Täcket finns att köpa t.ex här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0