GOD MORGON

Lite sent att säga god morgon nu men jag gör det iallafall, haha! Vaknade för någon timma sen och har bara tagit det lugnt än så länge. Träffade som sagt lite kompisar igår kväll. Först var vi och fikade på stan och efter det gick vi och hyrde film för att sen gå hem till en och se på film. Vi hyrde två stycken skräckfilmer, sjukt länge sen jag såg på skräckfilm och usch vad läskigt det var även om vi skrattade och pratade bort det mesta som va läskigt. Har för mig att filmerna hette Dead Silence och The Children. Dead Silence var läskig från början till slut medan The Children verkade som en "vanlig" film i början och sen bara blev konstigare, läskigare, äkligare och mer kompilcerad. Vi avslutade med att lätta upp stämningen lite genom att se på Rosa The Movie ;)

  
Någon annan som sett dessa filmer?

Idag vet jag inte riktig vad som kommer hända. Vi kanske ska åka en sväng till Sharpman och kolla på en sak som jag beställde i typ augusti, lång vänte tid? Men vi får se lite hur det blir, jag och Sarah funderade också på att åka en sväng till stan och sen ska jag ju förstås till stallet också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0