LADDA INFÖR VINTERN

För dom som inte redan har gjort det, är det nu dags att ladda inför en kall, snöig och mörk vinter! Täcken i mängder lagras hemma och väntar på att få användas, det ena tjockare än det andra. För att lysa upp mörka och tråkiga vintrar tycker jag det är bra med utetäcken i härliga färger! Visst, jag gillar färger över huvudtaget...
En stor favorit på täckesfronten är de med halvhals, speciellt på hösten. Jag tycker att de inte regnar in eller att vattnet rinner lika mycket in under täcket om det är en upphöjd hals. Tyvärr kan ju inte alla hästar ha de täckena, tex om dom har för biffig hals. Amigo och rambo täckena gillar jag också skarpt!

Sunny har ett rejält lager med täcken. Allt från regntäcken till mysiga täcken i ylle och tjocka vintertäcken med 600 g fyllning. Han ska minnsan inte få frysa i vinter!


Vill man ha ett gulligt täcke tycker jag att det prikiga 200 grams täcket ovan för 1340:- är kalas! Är hästen inte klippt men man vill ha skydd mot regn och vind är det randiga regntäcker för 875:- en bra lösning, snyggt är det också! Och vem skulle inte tacka nej till en hög färgglada fleectäcken? 285:- får man betala för dom. Alla täcken finns att köpa HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0