SHARPMAN

Åkte som sagt till Sharpman idag och jag var så snäll och lät Sarah följa med också, jag är så snäll ibland! :D Jag hittade en hel del saker som jag mer än gärna hade tagit med mig hem men fick nöja mig med endel av det idag. Som ni kanske förstod på mitt förra inlägg så har jag köpt mig ett par Tretorn Advance stövlar. Beställde dem i juli/augusti och dem kom typ igår, lång väntetid men det var det värt. I'm in love! Tycker dem är sjukt snygga och dessutom är dem sköna att både gå och rida i så jag är mycket nöjd! Jag fick även med mig ett par ridbyxor och ett vintertäcke. Bilder på sakerna kommer en annan dag för jag har inte hunnit ta kort på sakerna idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0