VAD REPRESENTERAR MIG?

Förra torsdagen fick vi en läxa på svenskan som vi idag skulle redovisa muntligt. Att ta med något personligt som representerar oss. Det kunde vara något man haft sen man var liten och tycker jättemycket om, något man fått av en speciell person, något som betytt mycket för en eller något man inte skulle klara sig utan.
Jag går ju i en hästklass och såklart hade nästan alla med sig en bild på sin häst, för att dom inte skulle klara sig utan den. Virrig som jag är glömde jag såklart att ta med mig något och fick göra en liten impuls redovisning om Jennifers reflex. Den är skit cool! Inuti sitter det tre lampor, en röd, en grön och en blå. Trycker man på en knapp så börjar dom blinka som galningar och ser ut som ett litet disco, helt galet!
När jag skulle ha min redovisning började jag tjuta av skratt, jag hade med mig en jävla reflex! Men det gick bra och jag sa att den var lite knasig precis som jag, till min stora förvåning verkade mina klasskamrater tycka att det var en bra sak att ta med x)

Om jag hade kommit ihåg att ta med något hade jag nog varit lika tråkig som alla andra - och tagit en bild på en häst. Jag skulle valt en bild på Usha, en ponny jag typ hade på foder. Med henne hade jag så otroligt roligt, hon har lärt mig massor och betyder mycket för mig. Sen är vi lika envisa när vi väl vill något, vi är lika lata och båda blir lätt sura. Listan kan göras lång!

älskade ponny skrutt ♥


Vad hade du tagit med dig?
Har du något som betyder mycket för dig eller representerar dig? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0