BLOGGPAUS

På senaste tiden har jag haft mycket i skolan, mycket i huvet och varit väldigt stressad. Detta gör att jag blir ganska nere och även tappar motivationen till att blogga. De blogginlägg jag har lagt upp har varit uselt skrivna, tråkiga och sega. Statistiken sjunker och jag har bara mig själv att skylla. Det märks så tydligt på inläggen när skrivaren har motivation och glöd eller ej.

Som rubriken lyder har jag därför beslutat mig för en bloggpaus. Detta passar även väldigt bra med Sydafrika resan som är i två veckor. Tror att jag är tillbaka här igen när jag kommer hem. Då kommer Sunny vara mer igång, vi börjar träna hårdare och det händer en massa roligt.

Hoppas ni kommer tillbaka då, hejdå!
/Sarah


Kommentarer
Postat av: ylva

sv: harru några att låna ut till dressyren (a) <3

2011-05-02 @ 21:34:23
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: ylva

sv: haha jag vet, det blev ju inte direkt snyggare av att jag redigerar men man måste väl få prova lite? :P

2011-05-05 @ 21:24:25
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0