HEARTLAND

Skrev för ett tag sedan om att bokserien Heartland finns som TV serie. Man kan bland annat se alla avsnitt på youtube. Nu har jag sätt fram till mitten på säsong 3 och jag tänkte dela med mig av vad jag tycker.

Jag Ä L S K A R serien. Den är grym! Det är mycket som skiljer sig från böckerna och i början var det jobbigt när saker inte stämde överrens med bilden man får i huvudet när man läst böckerna. Men ja, man vnjer sig och nu tycker jag inte att serien kudne livit bättre. Den är både sorlig, rolig, underhållande och helt beroendeframkallande.

Jag måste verkligen rekomendera att se serien! Det handlar inte sådär super mkt om hästar utan mer om allt annat, men som sagt är det superbra!

Var det någon som började se serien när jag skrev om den första gången?
Vad tycker ni isf om den? :)

Kommentarer
Postat av: Strosyster

SERIÖST? 100000 år sedan jag läste dom böckerna, har för mgi att de var typ bäst! detta ska ses!

2011-04-04 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0