I AM LEAVING HOME

Just nu är jag hemma och mellanlandar en stund. Har varit inne i stan ho tandläkaren och ska åka ut till Vreta kloster igen för att ta hand om Sunny. Equiteraputen Linda kommer idag och ska kolla igenom honom. Jag är sjukt nervös! Vill inte att hon ska hitta några fel...
Ska iaf ta med lappen från sist hon tittade på honom (29/1-09). Och se vad som har hänt på två år. Nu är han dock inte så bra musklad då vi inte kommit igång riktigt efter vintern. Alltid är det något som sätter käppar i hjulet. Men nu ska vi försöka komma igång på riktigt, dock åker jag snart till Sydafrika så där försvinner ännu två veckor av våran tid. Men till sommaren ska vi vara igång fullt ut och fortsätta att utvecklas, träna och ha roligt! :D Hela hösten blir det träning och nästa vår hoppas jag att vi kan komma ut på tävlingar. Förhoppningsvis blir det några CR i sommar och höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0