MIN DAG

Idag är det onsdag och jag har en rolig dag framför mig. Har inställda lektioner på eftermiddagen så slutar 11.10. Jag och Sofia ska åka till Björkö 4H på vårat egna studiebesök. Ska passa på att pussa massor på saknade Usha! Efter det ska jag åka till stallet och fixa allt där + skritta Sunny. Sen åker jag och Lina med Gith och tittar på hennes nya häst och hälsar på Candy som har flyttat. Skojj :)

Väl hemma här jag massor av skolarbeten att göra, som jag knappast kommer att göra (a) Men får hoppas på att jag uppdaterar mer. Känns som om att motivationen börjar komma tillbaka. Och nu när jag bor hemma igen sitter jag mycket mer vid datorn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0