MIN FÖRSTA TÄVLING

Min första "tävling" var den 22 maj 2005. En debutanthoppning på Valla (ridskolan jag red på då) och jag hoppade en CR på 30 cm. Hästen jag hade var Welshmountain ponnyn Burhults Chapman. Några månader senare blev jag skötare på honom och under dem två åren som jag tävlade honom gick vi bara nolla en gång oftast fick jag smaka grus. Feg ponny och ännu fegare ryttare. Men debutanthoppningen gick bra och vi gick nolla.

Det är verkligen tillåtet att skratta!


Det är tur att man utvecklas och tur att man inte rider så illa nu, haha. Den fula lilla shettisen var min bästa kompis skötponny och tillsammans med dem har vi haft grymt roligt! :D
Vill ni se fler filmer från tävlingar på "den gamla goda tiden"?
Eller vill ni se filmer när jag och Sunny (eller Usha) hoppar?

Kommentarer
Postat av: Sofia

alla sorters filmer! :D<3

2011-04-11 @ 19:00:57
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jäkla sööööööt! :D<3

2011-04-11 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0