PÅSKLOV

Hemma efter ännu en dags stalljour, skönt att det är över! Nu är det påsklov också och sedan åker jag till Sydafrika, ingen skola på tre veckor, ska bli superskönt! Lovet blir mest ett plugglov för mig dock, ligger efter med det mesta och vill få klart allt innan jag åker. Imorgon ska jag även till Sharpman :D

Idag tömkörde jag Sunny, Lina gick med Narnia och Annica promenerade på äventyr. Eller ja, vi gick till ICA för Annica skulle handla och sedan gick vi hem igen. Hästarna skötte sig iaf bra, det var bara lite mycket att titta på. Bra för Sunny att bli tömkörd, bra för Narina med miljöträning och bra för Annica som skulle handla = tre flugor i en smäll. Ibland är vi allt bra.

Linda kommer förhoppningsvis och behnadlar Sunny på Söndag eller Måndag igen. Hoppas det är bra nu! Saknar ju att rida och träna på min prins. Bjuder på en film från ett dressyrpass på Vreta i mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0