TÄNK OM MAN FICK EN ANDRA CHANS..

Hade jag pengarna skulle jag försöka igen, ge det en andra chans. Men tyvärr har jag inte dom tusenlapparna. Jag tror att det nu, två och ett halft år sednare skulle fungera. Du och jag, vi vore nog rätt för varandra nu. Jag önskar att jag hade varit den jag är idag den där oktoberdagen 2008. Allt hade blivit så annorlunda då.

Vart du än hamnar och vad som än händer med dig, så önskar jag dig all lycka. Jag hoppas du är och alltid kommer att vara i goda händer med människor som älskar dig för den du är, det är du värd. Du förändrade mitt liv på alla sätt och vis, både ont och gott.

Jag kommer alltid att älska dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0