TILL SALU

Att få veta att Borka var ute på annons kändes konstigt. Saknaden kom tillbaka och ja, det kändes jätte konstigt. Men att få veta att Usha är tillsalu, ligger ute på annons och att någon ska provrida idag. Där gick nog gränsen, jag vet inte vad jag ska ta mig till. För mig var Usha min och kommer alltid att vara, trots att jag lämnade henne. Det känns konstigt att veta att hon har skötare som rider några dagar i veckan, men att hon ska säljas? Nej ush. Jag står först i kön på att få köpa henne, men jag har tyvärr inte råd.

Älskade, älskade du <3


Kommentarer
Postat av: sofia

men usch!!! :( lilla usha!<3

2011-04-16 @ 13:57:06
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: ylva

nej vad jobbigt... :/



sv: tack du är den bästaste i världen nu!! =D <3

2011-04-16 @ 18:54:31
URL: http://ylvaaek.blogg.se/
Postat av: lina

riktigt tråkigt. :(

2011-04-16 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0