TRÖTT, DÖD & LITE MER TRÖTT

Jag kom nyss hem från Sofia där jag tilbringade natten och hela dagen idag. Jag följde med henne på tävling i Tollstad där även Josephine var. Trevlig dag, men jag är så galet trött att jag håller på att dö nu! Bilder från idag kommer nog senare.

Igår skrittade min syster på Sunny igen och samma sak idag, men idag travade hon en liten bit också. I morgon ska jag skritta och trava honom. Anledningen till att han sätts igång så fort är för att han är pigg och glad, springer i hagen och så vill jag känna på honom innan jag åker iväg.

Nu ska jag först vila lite, sen blir det en fullpackas kväll med packning, städning och plugg. Samma sak i morgon, men då ska jag hinna med att köpa hästmat, köpa schampo, åka till stallet och köpa tusen kilo resegodis. På söndag åker jags om tidigare nämnt till Sydafrika och stannar där i två veckor. På söndag spenderar jag samanlagt 15 timmar på ett flyplan, och jag har svårt att sitta still en lektion i skolan...
Jag är faktiskt jättenervös inför resan, vet inte varför. Men det ska bi roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0