BÖRJES

Det brukar sägas att man får vad man betalar för och det stämmer ju. Oftast är det så att dyra saker har bättre kvalite än vad billiga produkter har. Inte alltid, men oftast. Börjes däremot tycker jag har riktigt bra kvalite jämfört med priserna. Det är väl ingen superkvalite men ändå väldigt bra med tanke på det extremt låga priset. Själv har jag inte så mycket därifrån, ett par boots och ett sett med benskydd vet jag att jag har kvar iaf. Benskydden är som vilka andra som hellst och jag märker ingen skillnad mellan de och mina likadana fast från Catago. Bootsen därimot är det riktigt dålig passform på, sitter bara upptryckt i karleden. Jag har även hört mycket bra om Börjes och nog inget negativt!

Luvan längst fram tycker jag är supersnygg :D Kostar bara ynka 50 kronor!


Kommentarer
Postat av: Erika

börjes har mycket prisvärda saker. :)

finns vissa saker som jag enbart köper där.

bland annat rid/stallsko har mitt tredje par nu därifrån.



359kr eller nått sånt, för ett par med stålhätta. :)

as bra, och håller man efter dom så håller dom sig jätte fina.



Lika så billigt remont träns, till min unghäst.

Som är jätte bra o allt. :)

Så finns vissa saker där som är jätte prisvärda faktiskt.

2011-08-07 @ 20:28:13
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Schabraken därifrån är riktigt prisvärda tycker jag, de håller i färgen tvätt efter tvätt! Passformen är det inte heller något fel på, helt perfekta hemma schabrak som håller och dessutom finns det en del snygga också. :)

2011-08-08 @ 16:57:56
URL: http://newforestponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0