BUSHÄST

Som jag säkert har sagt tidigare så kan inte Sunny bocka, han fattar inte grejen med det. När han blir taggad och glad börjar han istället att hoppa, samla sig, backa och sparka med frambenen, ibland reser han sig även en bit från marken. Tänkte bjuda på lite bilder från i måndags när Sunny fick ett litet anfall.

Jag behöver inte rida min häst i form, han skjuter upp den så bra vissa stunder iaf, haha! Jag tvingar honom inte till något på någotsätt utan det är hans sätt att busa, tagga och ha roligt. Alla hästar är olika. Han ser lite ful ut när han tvärnitar, hopparfram, vänder runt och samlar sig. Så inga negativa kommentarer tack, utan ta bilderna med ett leede på läpparna!









Pigg häst!


Kommentarer
Postat av: ylva

lite halvstörd sådär ;)

2011-08-25 @ 21:37:35
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0