DUKTIGT

Idag har jag haft sovmorgon til 12:30 men duktig som jag är så struntade jag i att sova och åkte och red på Opus istället. Det blev en sväng ute och i början ville jag bara att han skulle bjuda ordentligt framåt då jag tycker att han går och sölar lite för mycket ibland! När det kändes bra jobbade jag honom även lite skänkelvikningar och så på grusvägen. Sedan åkte jag hem, duschade, åt och åkte till skolan för två lektioner och nu kom jag nästan precis hem. Ikväll ska jag rida Z men det är först klockan 19, frågan är vad man ska göra fram tills dess? Har varit sugen på bullar i en vecka nu så kanske ska baka det men det tar så lång tid och är så komplicerat...


En typ 2 (?) år gammal bild på mig och Opus, söt ♥


Kommentarer
Postat av: lina

vilken gullig bild :D

2011-08-19 @ 09:47:27
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

min ponny är nog släkt med opus tror jag! :D hans namn är freddy och freddys pappa heter fredriksbergs esa! :D<33

2011-08-19 @ 16:18:50
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0