FJORDINGAR

Imorse gick jag upp tidigt och åkte till stallet för att fodra och släppa ut Success. Sedan fixade jag allt i stallet och gav Sunny mat. Vid 10 åkte jag och Lina till Söderköping för att hälsa på Linas lilla Narnia som står där nu över sommaren. Hon står hos hennes uppfödare på ett fjordingstutei så det fanns fullt av små gula och grå hästar, så gulligt!

Vi tog även en mysig skritttur på två av stona. Ibörjan satt jag bara och skrattade för att det kändes så roligt, har inte ridit på över 3 veckor och hon var inte direkt lik Sunny i kropp och gång. Men jag är ju itne helt främmande med att sitta på en tjock gul häst med stubbman! Nackdelen med ridturen var att nu saknar jag min lilla gula ännu mer än innan :(

Värdens finaste Usha <3



Kommentarer
Postat av: lina

det var kul att du följde med :D

2011-08-07 @ 18:11:21
Postat av: Melina

Så fin! :)

2011-08-07 @ 20:37:12
URL: http://humlidumli.blogg.se/
Postat av: Melina

Så fin! :)

2011-08-07 @ 20:37:13
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0